ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • اس ام اس های خیلی جالب

     

     

     

     

    اگه از کسی متنفری از قسمتی از خودت در اومتنفری  چیزی که از مانیست نمیتواند افکار مارا مغشوش کند.

    .........................................................................

    فراموش كردن دوستان بزرگ...بي احترامي به قانون خاطره هاست.اردت ما را هر روز در سر رسيدتان. تيك بزنيد

    .......................................................................

    فريادها را همه مي شنوند....هنر واققعي شنيدن صداي سكوت هست.بيصدا به يا دتم........

    ..........................................................

    دوستي با هر كه كردم سنبلي خوشرنگ بود....ظاهرش اهل حقيقت...باطنش  صد رنگ بود.

     

     

    ...........................................................

    در جستو جوي قلب زيبا باش..نه صورت زيبا....زيرا هر ان جه زيباست هميشه خوب نمي ماند...اما انجه خوب هست هميشه زيباست

    ............................................

     

    كاش باران به كوير دلمان ببارد....... تا از رنگين كمانش بلي بسازيم برار ديدار

     

     

    زندگی فیلم سینمایی است وماهمه دران بازی میکنیم، مهم نیست چقدر در ان بازی کنیم  مهم این است که چگونه  بازی کنیم چون بازیگران خوب در خاطره ها میمانند.

    ............................................................................

     ازخداخواستم عادت های زشت راترکم دهد٬ خدافرمود=/خودت بایدانهارارهاکنی.

    .......................................................

    ارزو هایت رایادداشت کن .ویکی یکی ازخدابخواه خدایادش نمیره ولی تویادت میره چیزی که امروز داری ارزوی دیروزت بوده است......

    ازخداخواستم عادت های زشت راترکم دهد٬ خدافرمود=/خودت بایدانهارارهاکنی.

    .......................................

    نمايش اندازه واقعی

     

    ازاودرخواست کردم فرزندمعلولم راشفادهد،خدافرمود=/لازم نیست روحش سالم است جسمش هم که موقتی.

    گفتم مراخوشبخت کن،خدافرمود=نعمت از من خوشبخت شدن ازتو.

    گفتم روحم رارشدبده،خدافرمود=نه تو خودت بایدرشدکنی من فقط شاخ وبرگ اضافیت راهرس میکنم تابارورشوی.

    ازخداخواستم کاری کند تااز زندگی لذت ببرم،خدافرمودبرای این کارمن بتوزندگی بخشیده ام.

    تنهاچیزی که میتوانستم ازخدابخواهم این بود،از خداخواستم کمکم کند که همان قدراومرادوست دارد من هم دیگران رادوستبدارم.

     

     

    فقیر ان نیست  که کم دارد بلکه ان است که بیش تر می طلبد.

     

    آدمـها را به انــدازه لــیاقــت آنها دوست بدار

    و به انــدازه ظــرفــیت آنها ابراز کــن.

    ....................................................

    زیبا ترین معنی دنیا لبخند یه دوسته که بی صدا بهت میگه به یادتم . . .

    .......................................................

     

     

     

     

     

     اگرخاموش بنشینی تادیگران به سخنت اورند بهتراز ان است که سخن بگویی وخاموشت کنند

    ...........................................................

    -چه مهمانان بی درد سری هستند مردگان نه به دستی ظرفی راچرک میکنند، ونه به حرفی دلی را الوده.تنهابه شمعی قانعند واندکی سکوت.

     

    آسمان هر کس به اندازه معرفت اوست، بی شک آسمان تو بی انتهاست.
    ................................................................

    دفتر نقاشی من تو شهر غم گم شده، به کی بگم با معرفت دلم برات تنگ شده؟
     

    .....................................................................

    به بهاران سوگند که تو برخواهى گشت، من به این معجزه ایمان دارم.
     

    ......................................................................................

    ما هرگز اطرافیانمان را فراموش نمى کنیم، بلکه تلاش مى کنیم آنها را به یاد نیاوریم.
     

    ...............................................................

    می دونی قشنگی زندگی چیه؟ تو بی خبرباشی و یکی دیگه برات پیش خدا دعا کنه
     

    ...............................................

     

     

    خودکارم را از ابر پر می کنم و برایت از باران می نویسم
    ........................................................................

    آن روز که به دنیا آمدی، یک نفر بودی برای یک دنیا، ولی حالا یک دنیا هستی

    ...............................................

     

     

    ...........................................

     

     

     

    به همون اندازه که ماهى دوست نداره برسه به خشکى دوست دارم . . .

     

    تنهایی یعنی :

    ذهنم پر از تو و خالی از دیگران است ، اما کنارم خالی از تو و پر از دیگران است !


     

    اس ام اس عاشقانه
     


     

    در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟

    مثل آرامش بعد از یک غم ، مثل پیدا شدن یک لبخند

    مثل بوی نم بعد از باران ، در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟

    من به آن محتاجم !


     


     


     

    دل آرام را بی تاب میکنی ، دل بی تاب را آرام

    آخرش نگفتی:

    تو ، دردی یا درمان ؟

     

    هر روز این عشق یک طرفه را طی میکنم ، یکبار تو هم گامی بدین سو بردار ، نترس ، جریمه اش با من !

    ..............................................

    آدمها را دوست دارم ، همانهایی که بدی هیچکس را باور ندارند ، همانهایی که برای همه لبخند دارند ، همانهایی که بوی ناب انسانیت میدهند ، و من باور دارم که تو از همانهایی.

    ............................................

     

     

    وقتی خداحافظی میکنیم چه انرژی عظیمی می خواهد کنترل اولین قطره ی اشک برای نچکیدن ..

    .....................................

    مهربانیت را با دلم پیوند زدم تا از تو دور بودن را احساس نکنم ، اما باز دلتنگم .
     
    .

    .

    .

    تو را آرزو نخواهم کرد ، هیچ وقت ! تو را لحظه ای خواهم پذیرفت که خودت بیایی ، با دل خود نه با آرزوی من .
     
    .

    .

    .

    اسکناسه مچاله ی تو دستمو سمت راننده تاکسی گرفتم ، گفت : یه نفری ؟ آهسته گفتم خیلی وقته .
     
    .

    .

    .

    غمی نیست ، جز درد لا علاج دوری !
     
    .

    .

    .

    سخت است وقتی از بغض ، گلو درد میگیری و همه میگویند لباس گرم بپوش .
     
    .

    .

    .

    سرمای نبودنت بدتر از سرمای زمستان است ، به لرزه انداخته چهار ستون دلم را .

     

     

     

    ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

     

     

     

    خدایا شاهد تنهائی ام باش / بین غم ها تنها ناجی ام باش

    پر پرواز من دیریست بسته / تو بگشا و در آزادی ام باش

    اسیر موج های تند خشمم / تو آرام دل دریائی ام باش . . .

    ................................................................................................................................

     

     

     

    ..........................................................

    دردفترزندگیت برای سفید ماندن صفحه ی غصه هایت همیشه دعاکردم.

    خوشبختی به کسانی روی می اورد که برای خوشبخت کردن دیگران کوشیده اند.

     اگرخاموش بنشینی تادیگران به سخنت اورند بهتراز ان است که سخن بگویی وخاموشت کنند.

    چه مهمانان بی درد سری هستند مردگان نه به دستی ظرفی راچرک میکنند، ونه به حرفی دلی را الوده.تنهابه شمعی قانعند واندکی سکوت.

    تواضع بیجا اخرین حد تکبراست.

     

    به اندازه چای داغ شب های امتحان دوست دارم

    اما …..  اضطراب نمی گذارد

    نه گرمایت را حس کنم نه آرامشت را !!

    ...........................................................................

    دیروز ما زندگی رابه بازی گرفته بودیم امروز اون ماروبه بازی گرفته  اما فردا چه خواهد شد   

    .............................................................

    خوشحالم که دلم روشکستی  بدان ای نازنین انچه شکستی  تصویر زیبای خودت بود که در دلم ساختی.

    ...........................................................

     

     

     

    تا تو هستی که دستانم را بگیری،
    آرزو میکنم هر روز زمین بخورم!
    کاش تابستانها هم برفی بود !

     

    .
    .
    .
     

    این روزها هوای مرا نداری ،
    خفه نمیشوی ؟ بی هوای من !
    .
    .
    .
    سفری به دور دنیاست ،
    وقتی دستانم تا انتها ، رویت را نوازش می کنند . . .
    .
    .
    .
    بعد از گرفتن دست هایت،
    تمام دنیا را لمس خواهم کرد تا عشق به همه سرایت کند ...!
    .
    .
    .
    بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد ،
    من تو را در قلبم دارم نه در دنیا

    نمايش اندازه واقعی


    .
    .
    .
    نفست باران است
    دل من تشنه ی باریدن ابر  ,
    دل بی چتر مرا مهمان کن !
    .
    .
    .
    طلوع کن از سرزمین رویاهایم ای ستاره ی شب های تاریکم !
    آسمان دلم را منتظر مگذار

     

    نمايش اندازه واقعی


     
    .

    .

    .

    خوشبختی من پیدا کردن "تو" از میان این همه ضمیر بود .
     
    .

    .

    .

    دوست داشتنت معادله ایست که نفسهایم را اثبات میکند .

     

    نمايش اندازه واقعی

     

    نمايش اندازه واقعی

     

    نمايش اندازه واقعی

     

    نمايش اندازه واقعی

    نظرات شما عزیزان:

    aydda
    ساعت21:52---22 مهر 1391
    سلام آقا هادی مرسی که سر زدید اینم یه نظر واسه ی شما
    و اما جواب سوالتون
    نه من شکست عشقی نخوردم اما دوست دارم یکی پیدا بشه و صادقانه عاشقم بشه.


    asal nanazi
    ساعت23:50---20 مهر 1391
    veblaget khob bodd

    امیر
    ساعت16:30---9 مهر 1391
    سلام

    خوبی؟؟؟


    ممنون از لینکت[گل]

    شما هم اینجا لینک شدید

    http://link20.rozblog.com/


    [لبخند][چشمک][بدرود]


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    تاريخ : یک شنبه 26 شهريور 1398 | 10:26 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه